piątek, 19 lutego 2016

#2 Arnd Peiffer - plastron z Igrzysk !


Cześć ,

dzisiaj na blogu chciałbym zaprezentować Wam jedną z cenniejszym pamiątek , którą posiadam w swojej kolekcji . Plastron z igrzysk to dla mnie zawsze jest wyjątkowa zdobycz , ponieważ są to zawody , które odbywają się raz na cztery lata i zazwyczaj zawodnicy takie pamiątki zatrzymują dla siebie.
Jest to plastron treningowy przed biegiem sztafetowym , w którym Arnd Peiffer biegł na trzeciej zmianie i który jego kraj ukończył na drugim miejscu! Udało mi się go wylicytować za niewielkie pieniądze na jednym z portali aukcyjnych.




Arnd Peiffer (ur. 18 marca 1987 w Wolfenbüttel) – niemiecki biathlonista, srebrny medalista Igrzysk Olimpijskich z Soczi z 2014 roku, wielokrotny medalista mistrzostw świata, dwukrotny medalista mistrzostw świata juniorów.

Zapraszam do komentowania !

29 komentarzy:

  1. Gratulacje:) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2016/02/18-stefan-friedmann.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację, bardzo ładny ten plastron ;) zapraszam na nowy post :)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/02/23-killian-peier-plastron.html

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje
    dzięki za dodanie do polecanych
    zrobiłem to samo

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje
    Dodane
    http://autografy-adriana-arka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! świetnie wygląda ten plastro i dodaje bloga do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ;)
    Zapraszam na nowy post: http://autografymarty2000.blogspot.com/2016/02/nejc-dezman.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :)
    Pięknie prezentuje się ten plastron! Super pamiątka!
    Dodaję do poleconych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , to zdecydowanie jeden z moich najładniejszych plastronów.

      Usuń
  8. Gratuluję!
    Dodałem do ulubionych liczę na rewanż!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! dzięki, że wpadłeś do mnie na blog i zostawiłeś po sobie komentarz. oczywiście Twój blog dodałam do polecanych. pozdrawiam :) Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Przy odrobinie wolnego czasu zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń